Representantskapsmøte for Alarmsentralen IKS - ope møte

Klokka 09:00 tysdag 7. mai skal det haldast representantskapsmøte for Alarmsentralen IKS. Møte er opent for offentlegheita og kan følgjast på denne linken. Klikk her for å bli med i møtet

Kikhostevaskine for gravide i svangerskapsveke 24

"Stenging" av Ofredalsvegen - Forsinka oppstart

Ny periode for “stenging” av Ofredalsvegen. Oppstart vert måndag 6. mai til og med 10. mai.

No kan du seie di meining om korleis det er å sykle i Årdal kommune

Utrygt, vanskeleg eller fullstendig… fantastisk? No kan du som syklar jamnleg i Årdal la meiniga di bli høyrt angåande korleis tilrettelegginga for sykling er - og kan bli betre.  Bak iniativet står Syklistforeningen som har lansert ein landsdekkande undersøking.

Utsending av kommunale avgifter er forsinka

Faktura for Kommunale avgifter 2. termin 2024 er forsinka.

Kommunestyremøte torsdag 2. mai

Kommunestyret er samla til møte torsdag 2. mai kl. 12.00 i kommunestyresalen. Du kan følgje møtet direkte på KommuneTv.

Ledige stillingar: SFO/Tangen skule treng deg!

Me har ledig ein 100% fast stilling og ein 40% fast stilling som fagarbeidar/assistent ved SFO/Tangen skule.

Høyring - endring av Forskrift om minsteareal for hjort, elg og rådyr, Årdal kommune

Høyringsfrist: 20. mai

Formannskapsmøte torsdag 18. april

Formannskapet har møte i kommunestyresalen torsdag 18. april kl. 12.00. Du kan følgje møtet direkte på KommuneTV.

Vikarlege i april månad