Tilkallingsvikar/Ferievikar ved psykisk helseteneste

Psykisk helseteneste i Årdal kommune søkjer etter tilkallingsvikarar/ferievikarar frå hausten av (medio august). Psykisk helseteneste er lokalisert på Årdalstangen i Tangevegen 14. Her har me bustader med tilknytt døgnbemanning, lågterskel dagtilbod, ambulerande tenester og samtaletilbod.

Ny renovasjonsordning for Ofredal, Seimsdal og Fardalen

Her finn de informasjon om ny renovasjonsordning

Sommartrening Friskliv

Frisk start på veka ! Vær sosial, ha det kjekt og kom i litt bedre form ! Frisk start er eit gratis tilbod til deg som vil komme opp av godstolen, over dørstokken og i aktivitet- saman med andre !

Stilling som rektor/lærar i musikk- og kulturskulen

Årdal Kommune har ledig 50% stilling som rektor og 50% stilling som lærar  i musikk- og kulturskulen.  Desse stillingane kan kombinerast dersom søkjar med rett kompetanse for stillingane søkjer. Kulturskulen er ein del av oppvekst- og kultureininga, og har tett samarbeid med grunnskule og SFO. Rektor har kontor i administrasjonsfløyen på Farnes skule, og har undervisningslokaler på dei to grunnskulane i kommunen. (Farnes skule og Tangen skule). Søknadsfrist 28. juni.

Program - Folkefest for Vettisfossen

Bli med på folkefest for Vettisfossen – 100 år med vern, laurdag 22. juni. Me oppmodar om samkjøyring eller benytt dykk av sykkel fram til Hjelle

Varsel om oppstart - detaljreguleringsplan for miljøstasjon på Årdalstangen

Det vert med dette varsla oppstart av arbeid med detaljreguleringsplan for ny miljøstasjon i regi av SIMAS IKS, jf. § 12-1 , 12-3 og 12-8 i plan- og bygningslova.  Frist for å sende inn merknadar er sett til 15. august 2024.

Formannskapsmøte måndag 17. juni kl. 09.00

Formannskapet er samla til siste møte før ferien tek til. Møtet er i kommunestyresalen måndag 17. juni og startar kl. 9.00. Du kan følgje møtet direkte på KommuneTV.

Følg utvalsmøta direkte på KommuneTV

Torsdag 6. og fredag 7. juni er det utvalsmøter og desse kan du følgje direkte på KommuneTV.

Frivillige organisasjonar kan søke om momskompensasjon

Lotteri- og stiftelsestilsynet skal fordele i overkant av 2,4 milliardar kroner i momskompensasjon til frivillege lag og organisasjonar i 2024. Denne ordningen skal fremme frivilleg aktivitet gjennom å kompensere for kostnadar som frivillege organisasjonar har hatt til merverdiavgift ved kjøp av varer og tenester.   Det er ope for søknader og søknadsfristen er i år 2.september 2024.

Årdal er ein trygg og god plass for unge å vekse opp i!

Det er konklusjonen etter gjennomgang av resultata frå Ungdata undersøkinga.