Lærar i Vaksenopplæringa

Årdal vaksenopplæring har ledig 100% fast stilling som lærar og eitt vikariat i 30% stilling for skuleåret 24/25 begge stillingane med tiltreding frå 01.08.2024. Søknadsfrist 30. juni.

Biologar på feltarbeid i elvar

Kommunen deltek saman med andre kommunar langs Sognefjorden i eit samarbeid med fylkeskommunen og Statsforvaltaren om å undersøke fleire elver og innsjøar.  Undersøkingane vil gje svar på kva for miljøtilstand vassførekomstane våre har og gje ein peikepinn på eventuell ureining.

Klimasamarbeid med Hydro og kommunen

Med utgangspunkt i industrikommunen Årdal skal Noradapt bidra til å utvikle ein ny, samla metode for å vurdere risikoen som følgjer med både klimaendringar, tap av naturmangfald, og omstilling av samfunnet. – Så vidt vi har klart å finne ut, er det aldri laga en slik metode før, seier Noradapt-leiar Carlo Aall.

Varroa påvist i Lærdal

Mattilsynet har påvist varroamidd i bifolk i Lærdal. Utbrotet blir handtert lokalt. Har du bier, kan det vere lurt å sjekke om du er råka.

Representantskapsmøte for Alarmsentralen IKS - ope møte

Klokka 09:00 tysdag 7. mai skal det haldast representantskapsmøte for Alarmsentralen IKS. Møte er opent for offentlegheita og kan følgjast på denne linken. Klikk her for å bli med i møtet

Kikhostevaskine for gravide i svangerskapsveke 24

Utsending av kommunale avgifter er forsinka

Faktura for Kommunale avgifter 2. termin 2024 er forsinka.

Kommunestyremøte torsdag 2. mai

Kommunestyret er samla til møte torsdag 2. mai kl. 12.00 i kommunestyresalen. Du kan følgje møtet direkte på KommuneTv.

Formannskapsmøte torsdag 18. april

Formannskapet har møte i kommunestyresalen torsdag 18. april kl. 12.00. Du kan følgje møtet direkte på KommuneTV.

Vikarlege i april månad